چگونه پیغام گیر تلفن پاناسونیک را فعال کنیم؟

برای فعال کردن پیغام گیر تلفن پاناسونیک ، می توانیم از دستگاه tvm که از لوازم جانبی دستگاه سانترال پاناسونیک است استفاده کنیم. با اتصال این وسیله به دستگاه سانترال، امکان بهره مندی از قابلیت های فراوان دستگاه قابل استفاده است. قابلیت اتصال به صندوق صوتی پاناسونیک برای تمام سیستم ها و دستگاه های سانترال امکان پذیر است. حتی در برخی از سانترال های کم ظرفیت دو پورت اصلی یا پورت فرعی در نظر گرفته شده تا شما کاربران گرامی برای اتصال به صندوق پستی با مشکل مواجه نشوید. در این مطلب قصد داریم روش فعال کردن پیغام گیر تلفن پاناسونیک برای شما توضیح دهیدم.

فعال کردن پیغام گیر تلفن پاناسونیک

فعال کردن پیغام گیر تلفن پاناسونیک

  1. به منوی برنامه ریزی وارد شوید.
  2. کد سانترال “131”را وارد کنید.
  3. با ورود به sp-phone گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.
  4. با فشار دادن دکمه AUTO ANS حالت مورد نظر را انتخاب کنید.
  5. با STORE اطلاعات وارد شده را ذخیره کنید.
  6. و با استفاده از دکمه HOLD از برنامه خارج شوید.

 فعال کردن پیام لایه های تلفن گویا

یکی از مزیت های فعال کردن پیغام گیر تلفن پاناسونیک ، فعال کردن لایه های تلفن گویا است. هنگامی که پس از پیام خوش آمد گویی و شماره گیری یک عدد کاربر به مقصد ویژه متصل نشد. پیام لایه های بعدی استفاده می شود. در واقع بعد از پیام خوش آمد گویی کاربر برای ارتباط با واحد مورد نظر، مثلاً واحد فروش عدد یک را شماره گیری کرده است. در این شرایط شما یک منوی تلفنی دیگر برای معرفی بخش مختلف واحد فروش مثلاً فروش موبایل، فروش ماشین آلات اداری و… دارید، در این صورت می توانید پیام های مورد نظر خود را برای معرفی بخش های مختلف شرکت نظیر واحد فروش، پشتیبانی، مدیریت و… به تماس گیرنده معرفی کنید و در صورت لزوم پیام های مربوط با منوهای دیگر را ضبط نمایید. در صورت که مشکل ضبط صدا سانترال را دارید، می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

  1. کلید program را بزنید.
  2. دکمه عدد 9 را فشار دهید.
  3. دکمه عدد 3 را فشار دهید.
  4. در منو باز شده عدد 1 را وارد کنید.
  5. کلید * را لمس کنید.
  6. پس از شنیدن صدای بوق پیام خود را ضبط کنید.
  7. در آخر کلید store را برای ذخیره وارد کنید.

تغییر صدای تلفن گویای سانترال پاناسونیک

ازمزیت های فعال کردن پیغام گیر تلفن پاناسونیک ، ایجاد تغییرات و تنطیمات در تلفن گویا (دیزا) است. با فعال کردن و غیر فعال کردن دیزا یا همان منشی، می توانید تمام بخش های شرکت خود را به تماس گیرنده معرفی کنید. با استفاده از این امکان تماس گیرنده می تواند با شمارگیری اعداد با بخش های مختلف مجموعه ی شما ارتباط متقسیم برقرار کند. بعد از فعال کردن تلفن گویا، تماس گیرنده می تواند در حین تماس به مقاصدی که شما تعریف کردید متصل شود و یا داخلی مورد نظر خود را شمارگیری کند. ما در این مطلب قصد داریم روش تنظیمات تلفن گویا را آموزش دهیم.

  • کلید PROGRAM را فشار دهید.
  • کلید (*) کلید(#) را لمس کنید.
  • در قسمت MANAGER PASSWORD رمز عبور دستگاه را وارد کنید.

بعد از انجام این مراحل نوبت، تعریف شماره های داخلی است.

  • عدد 500 را وارد کنید.
  • enabale/disable جهت فعال سازی یا غیر فعال کردن شماره گیری در تلفن گویا فعال کنید.

روش اتصال به داخلی مورد نظر تماس گیرنده

  • عدد501 را شمارگیری کنید.
  • تعریف شماره های داخلی مورد نظر.
  • انتخاب حالت پورت دستگاه یا شماره گروه و وارد نمودن شماره جک یا گروه مورد نظر.
  • ذخیره (store ).پایان( end)

نمایندگی تلفن پاناسونیک

 در صورت بروز هر گونه مشکل در تلفن پاناسونیک با نمایندگی تلفن پاناسونیک تماس بگیرید. این نمایندگی در زمینه فروش و تعمیرات تلفن پاناسونیک خدمات تخصصی به کاربران ارائه می دهد. همان طور که می دانید کمپانی پاناسونیک یکی از شرکت های شناخته شده و مطرح در زمینه تولید تلفن است. از همین جهت است که نمایندگی تلفن پاناسونیک تمام تلفن های پاناسونیک از جمله بی سیم، غیر بی سیم، سانترال و … را در بخش فروش و تعمیر حمایت و پشتیبانی می کند. تمام خدمات و سرویس های نمایندگی تلفن پاناسونیک همراه با ضمانت نامه های معتبر و کتبی است. در نمایندگی پاناسونیک کارشناسان به شما کمک می کنند تا هم خریدی مطمئن را تجربه کنید و هم از خدمات پس از فروش متمایز بهره مند شوید.

تماس با نمایندگی تلفن پاناسونیک »

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست
خدمات پذیرش و تحویل دستگاه در محلثبت سفارش تعمیر
+